.
MEDIJSKO IN KOMUNIKACIJSKO NAČRTOVANJE

MEDIJSKO IN KOMUNIKACIJSKO NAČRTOVANJE

Uspešno določanje medijske in komunikacijske strategije je osnova, na kateri temelji vsaka uspešna kampanja. Direct Media s svojimi znanji izkušnjami in orodji ponuja ideje in celovite rešitve, ki krepijo blagovno znamko in ustvarjajo izkušnje, ki so ključne za uporabnike.

Vedno večja razdrobljenost medijev in obdobje “personalizacije”, od nas zahteva edinstven pristop k ciljni skupini. Nove tehnologije omogočajo blagovni znamki dvosmerno komunikacijo s svojimi uporabniki. Zato naše medijsko in komunikacijsko načrtovanje temelji na »poti kupca« (consumer journey) in dejstvu, da je medijski svet razdeljen na kupljene (Paid), zaslužene (Earned) in lastniške (Owned) medije. Z osredotočanjem na donosnost naložb (ROI), uporabljamo poglobljeno poznavanje trga in navad uporabnikov, nove tehnologije in izvirne koncepte, da bi našim partnerjem lahko ponudili uspešne rešitve.

RAZISKAVE IN ANALIZE

RAZISKAVE IN ANALIZE

Živimo v času velikih podatkov (big data), ki pred nas postavljajo izziv, da razumemo spremembe in raziščemo nove možnosti navezovanja stika z uporabniki.

Direct Media razpolaga z vsemi ključnimi raziskavami in podatkovnimi bazami in razvija tudi lastna orodja in analize. Izkušnje in znanje nam omogočajo ustvarjati celovito sliko, ki je osnova za gradnjo uspešne komunikacijske strategije.

INSIGHTS

INSIGHTS

Glavna naloga »Insighta« je razumevanje ključnih vplivov s pomočjo analize podatkov in sinteze vseh rezultatov v zaključek, ki prek jasnih dejstev odkriva nov trend.

Poglobljen vpogled je skupek ključnih informacija, ki omogočajo za pravočasne, hitre in prave odločitve in je osnova kakovostno strateško načrtovanje.



Prizadevamo si, da imajo naši nasveti praktično vrednost in ustvarjajo našim partnerjem dodano vrednost.

MEDIA BUYING

MEDIA BUYING

Sodobno trženje in oglaševanje, se srečujeta z racionalizacijo proračunov in hkratno čim večjo donosnostjo naložb.

Naša ključna usmeritev je v iskanju optimalnega in hkrati najučinkovitejšega načina za doseganje ciljnih skupin. Stremimo in tudi zagotavljamo najvišjo kakovost po optimalni ceni. Ta je odvisna od moči agencije in njene pozicije na trgu, od procesa pogajanj z našimi dobavitelji ter tudi od čim bolj osredotočenega iskanja ciljnih skupin in njihovih ključnih komunikacijskih kanalov in medijev.

DIGITAL PLANNING

DIGITAL PLANNING

Medijsko načrtovanje je veščina izbire pravih platform za oglaševanje izdelkov in storitev strank. Digitalni načrtovalci določajo kdaj, kje in kako pogosto je treba prikazovati oglas stranke, kar niti najmanj ni lahka naloga. Njihov cilj je »zadeti« pravo ciljno skupino, pravi čas in pravi kanal, in vse to v okviru določenega proračuna. Naši strategi in načrtovalci natančno in podrobno kombinirajo ciljanje, taktično načrtovanje, optimizacijo, prilagajanje in atribucijo, da bi stranki lahko ponudili največ za vloženi denar.



Kot vodilni na digitalnem medijskem trgu lahko svojim partnerjem ponudimo privilegij, da prvi izkoristijo nove tehnologije, kanale in formate:

  • Nativno oglaševanje
  • Strategije oglaševanja v družbenih omrežjih
  • Napredne taktike in tehnike retargetinga
  • Kampanje na brskalnikih ob nenehnem spremljanju in prilagajanju, v cilju doseganja najboljših rezultatov
  • Strategije nastopa v vseh digitalnih medijih ob uporabi vseh kanalov
  • Video oglaševanje na pozicijah, ki zagotavljajo največjo prepoznavnost blagovne znamke
PROGRAMATIC, RTB & BIG DATA

PROGRAMATIC, RTB & BIG DATA

»Programmatic je gluten oglaševanja« – ta stavek je v svoji oddaji izgovoril znani voditelj Jimmy Kimmel. Tako kot gluten v prehrani, je programmatic v digitalnem oglaševanju postal fraza, ki jo mnogi uporabljajo, vendar malokdo res razume, kaj pomeni. Ve se samo, da gre za nekaj zelo pomembnega. In to z razlogom.

Programmatic pomeni širok nabor različnih tehnologij, ki omogočajo zakup in optimizacijo na področju digitalnih medijev. Te tehnologije nadomeščajo »ročne« metode zakupa, tako da lahko oglaševalci zdaj zakupijo prostor pri digitalnih medijih hitreje in učinkovitejše kot kdaj koli prej.
Kot pionirji na trgu digitalnega oglaševanja, smo partnerjem pripravljeni ponuditi svoje znanje in izkušnje v analizi podatkov iz prikaznega (display) oglaševanja, mobilnega oglaševanja, družbenih omrežij, video in nestandardnih display formatov in celotno platformo, ki je nujen del programmatic oglaševalske kampanje. Kombinacija napredne programske opreme in našega strokovnega znanja jamči vrhunske rezultate.

SOCIAL MEDIA & CONTENT MARKETING

SOCIAL MEDIA & CONTENT MARKETING

Naši strokovnjaki, ki skrbijo za vsebinski marketing in oglaševanje na družbenih medijih pazljivo izbirajo najboljše kanale za plasiranje oglasov, tako da pridejo do prave ciljne skupine v pravem trenutku in dosežejo zastavljene cilje in maksimalne učinke kampanje. Pri načrtovanju, določanju in optimizaciji kampanje, uporabljamo najboljša programska orodja in upoštevamo najnovejše trende.

Specializirani smo, da ponudimo največ v naslednjih segmentih:

  • Vzdrževanje računov na družbenih omrežjih
  • Strategija nastopa v blogosferi in upravljanje komentarjev
  • Razvoj in optimizacija vsebine za družbena omrežja
  • Optimizacija vsebine besedil in oblikovanje prikazovanja objav na družbenih omrežjih
  • Plačane kampanje v družbenih medijih in kampanje nativnega oglaševanja (Native Advertising)
MOBILNO OGLAŠEVANJE

MOBILNO OGLAŠEVANJE

Mobilne platforme vedno bolj prevzemajo primat nad uporabo osebnih računalnikov (desktop). S kombinacijo podatkov o mobilnih platformah in z znanjem o oglaševanju lahko vsakega partnerja popeljemo na pot poslovnih uspehov. Poznamo mobilni ekosistem, in kar je še bolj pomembno, znamo izkoristiti ustrezne medije in pripraviti ustrezne strategije. Razumemo trende, tehnologijo in inovacije, kar je predpogoj za uspešno delovanje v mobilnem svetu.


Postavljamo standarde v industriji, saj sodelujemo z več kot 250 domačimi in svetovnimi partnerji. Ne kopiramo desktop kampanj na druge platforme, temveč obravnavamo vsak kanal in njegove prednosti posebej, in na ta način opozarjamo na blagovno znamko.


Zelo dobro se zavedamo moči kreativnosti, ki nam pomaga blagovno znamko, na ustrezen način, vedno postavili v ospredje v različnih fazah nakupa. Zato Nenehno testiramo in izpopolnjujemo svoje delo in ves čas spremljamo kakšne zgodbe privlačijo ljudi.

EMAIL & CRM

EMAIL & CRM

Ko, po eni strani, združimo pravo vsebino s pravo ciljno skupino in pravo izbiro komunikacijskega kanala z ustreznim trenutkom, dobimo najboljše rezultate. Prav to je razlog, da naši strokovnjaki za CRM integrirajo vse dele kampanje z uporabo naslednjih kanalov:

  • E-poštno trženje na vseh napravah in platformah
  • Vuključevanje uporabnikov z uporabo Push notifikacij
  • Ciljanje uporabnikov z uporabo Geo-Fencinga in Geo-Targetinga
  • Posebne kanale za mobilne naprave kot so SMS, QR kode ali obogatena resničnost (Augmented Reality)
  • Hyper-targeting uporabnikov s personalizirano vsebino
KREATIVNOST IN PRODUKCIJA

KREATIVNOST IN PRODUKCIJA

Upoštevajoč potrebe partnerjev, da svoje komunikacijske aktivnosti organizirajo in izvedejo na enem mestu, z neizogibno dozo kreativnosti in izvirnosti, z zanesljivostjo, natančnostjo in odgovornostjo, ki so v medijski agenciji samoumevne, smo tesno povezani s kompletno kreativno ekipo agencije Formitas BBDO.

Ta naša kreativna ekipa se zanaša na svoje dolgoletne izkušnje, nadarjenost in inovativnost, s čemer razvija izvirne kreativne strategije za tržne znamke, ustvarja vizualne identitete, korporativne identitetne sisteme in koncepte, ki so prilagojeni vsem komunikacijskim kanalom in sredstvom.

Povezava »Insighta« znamke in potrošnika, povezava jedra znamke z življenjskim slogom ciljne skupine potrošnikov nam omogoča jasno in ciljno ustvarjanje ključne zgodbe znamke, ki optimalno poveže znamko s potrošniki.

Kreativne koncepte pripeljemo do »produkcije« in s tem v celoto povežemo znamko s potrošniki in njihovimi ključnimi komunikacijskimi kanali in mediji.

POSEBNI PROJEKTI

POSEBNI PROJEKTI

Razvoj komunikacijskega trga pri oglaševalcih pogosto sproža vprašanja, kako naj se razlikujejo od konkurence in kako naj se še bolje približajo potrošnikom. Glede na to, da naše partnerje poskušamo predstaviti potrošnikom na drugačen in inovativnejši način, smo prepoznali tudi pomen nekonvecionalnih oglaševalskih sredstev.

Za naše partnerje iščemo nove komunikacijske poti in pogosto z njimi odpiramo nove standarde v oglaševanju. Biti sestavni del programa v televizijski oddaji, vključiti zgodbo znamke v televizijski ali radijski program in vse skupaj povezati z zgodbo znamke, ki se dogaja na družbenih omrežjih je dodana vrednost, ki je bistveno bolj učinkovita od klasičnega oglaševanja.

USPOSABLJANJA & IZOBRAŽEVANJE

USPOSABLJANJA & IZOBRAŽEVANJE

Nenehno usposabljanje in razvoj strokovnosti je gonilo našega uspeha. Direct Media je sistem z najbolj razvitim programom usposabljanja v regiji za zaposlene in naše partnerje, ki omogoča izpopolnjevanje na področju aktualnih trendov v oglaševanju. Usposabljanja izvajamo v obliki delavniškega dela, seminarjev in predavanj znanih svetovnih strokovnjakov.

STROKOVNO SVETOVANJE

STROKOVNO SVETOVANJE

V agenciji in v drugih agencijah v Regiji zaposljujemo strokovnjake različnih področij. To nam omogoča, da vsako delo obravnavamo z vseh možnih strani in predlagamo celovito rešitev. Gradimo kakovostne odnose z našimi partnerji in posredujemo znanje, izkušnje in orodja, ki so potrebna za uspešne kampanje. Imamo zanesljiv tim izkušenih in nadarjenih ljudi, ki naše partnerje vodijo skozi načrtovanje, zakup, oblikovanje in izvedbo kampanje.

MEDIJSKE VSEBINE

MEDIJSKE VSEBINE

Kot vodilni medijski sistem v regiji je Direct Media vodilna mreža tudi na področju pridobivanja medijskih vsebin.

Pravočasno smo prepoznali priložnost in dodatno utrdili svoje partnerske odnose z našimi poslovnimi partnerji, saj smo svojo korporativno strategijo razširili še na pridobivanje avdiovizualnega materiala, ki ga nudimo televizijskim programom v Regiji.

Naša filozofija je, da je naložba v vsebino in tehnologijo nenavadna prednost, zaradi katere smo optimalni partnerji tudi našim siceršnjim dobaviteljem.