Digitalna kampanja za usmerjevalnik MiFi

TELENOR, Srbija

Naša naloga je bila ustvariti digitalno kampanjo za usmerjevalnik MiFi, ki naj bi Telenorjevim uporabnikom približala to storitev. Glede na to, da nismo imeli na voljo digitalne podatkovne baze željene ciljne skupine, smo najprej morali določiti pravo ciljno skupino, da bi zagotovili največji doseg potencialnih uporabnikov.

Rešitev

Z uporabo edinstvene taktike ciljanja za vsak kanal posebej, smo ciljno skupino Desktop, YouTube, Facebook in Google uporabnikov zmanjšali na takšno, ki smo jo potrebovali. Ko smo določili ciljno skupino, ki jo nagovarjamo in njene lastnosti, smo uporabili enako ustvarjalno rešitev na vseh kanalih – interaktivni multiscreen razširljivi spletni oglas za usmerjevalnik MiFi.

Rezultati

  • Click- through rate: dva krat večji v primerjavi z vsemi predhodnimi kampanjami
  • Average banner interaction time: tri krat večji v primerjavi s povprečjem Telenorovih kampanj
  • Unique banner interraction rate: 33%