BITKA ZA DOJENČKE

Sklad B92, Fusion Communications

Inkubatorji v Srbiji so bili stari tudi 40 let, smrtnost novorojenčkov težkih do 999 kg v Srbiji pa je dosegla 65%. Zato je nastala humanitarna akcija »Bitka za dojenčke« z namenom zbiranja sredstev za nakup 100 novih inkubatorjev za naše najmlajše in najbolj ogrožene someščane. Naša misija je bila prebuditi celotno javnost in jo vključiti v »Bitko za dojenčke« in na ta način na določen način pritisniti tiste, ki lahko pomagajo.

Rešitev

Naše sredstvo so bile naše besede, s katerimi smo preko medijev motivirali posameznike in podjetja, da se pridružijo bitki in v skladu s svojimi možnostmi pomagajo «Bitki za dojenčke«. Ustvarili smo in speljali dinamično strategijo odnosov z javnostjo med celotno kampanjo. Z organizacijo dogodkov kot so: nogometna tekma NK Crvena zvezda – IMN Montevideo Bog te video, košarkaška tekma KK Crvena zvezda Beograd – KK Bayern München, proslava Dneva zmage v »Bitki za dojenčke« v Domu Narodne skupščine Republike Srbije v navzočnosti najvišjih državnih uradnikov in številni drugi športni dogodki, razstave, humanitarne zabave… smo se trudili doseči največje število ljudi, podjetij in posameznikov in jih spodbuditi k akciji. Iz dneva v dan smo spremljali dosege kampanje in o njih redno obveščali medije in javnost.

Rezultat

  • Skupno število objav: 1174
  • Total PR value: 1,2 milijonov evrov
  • Na različne načine se je v akcijo vključilo več kot milijon ljudi. Več kot 80 podjetij je doniralo denar za nakup novih inkubatorjev.
  • Več kot 200 prostovoljcev je vsakodnevno skrbelo, da se vsi v Srbiji zavedajo »Bitke za dojenčke«.
  • Skoraj 6000 sms sporočil so prebivalci Srbije poslali na številko 3100.
  • Več kot 160 inkubatorjev je zagotovljeno za 40 zdravstvenih institucij na področju cele Srbije